Subject: FW: Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7 asuva Kanama–Ääsmäe lõigu rekonstrueerimise PT menetlusse kaasamise vastuskiri
From: "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 16:50:08 +0200

Tere

Palun registreerida menetluse kaasamiskiri mis märkamata jäänud ning panna 
mulle teadmiseks.

Vastuseks sellele: 
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/b640365c-bbb7-417c-8c5c-cb770225cdc7> 
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/document/b640365c-bbb7-417c-8c5c-cb770225cdc7

Parimat

Kaarel

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 30, 2024 12:49 PM
To: Kaarel Ilustrumm <[email-masked]>
Subject: Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7 asuva Kanama–Ääsmäe 
lõigu rekonstrueerimise PT menetlusse kaasamise vastuskiri

Tere!

Teile on saadetud Saku Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument "Riigitee 4 Tallinn–Pärnu–Ikla km 19,0-26,7 asuva Kanama–Ääsmäe 
lõigu rekonstrueerimise PT menetlusse kaasamise vastuskiri", mis on 
registreeritud 30.01.2024, numbriga 7-7/218-2.

Saku Vallavalitsus
Juubelitammede tee 15, Saku, 75501 HARJUMAA
Tel 671 2431
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]